„eeBoo“: „Robot Rummy“ kortų žaidimas, patvarios ir lengvai naudojamos kortos, pridedamos lengvai suprantamos instrukcijos, 5 metų ir vyresniems

Brand:EeBoo

3.7/5

30.08

Klasikinis „eeBoo“ romo žaidimas su robotais kategorijoms, o ne kostiumams. Žaismingos iliustracijos prisideda prie linksmybių.

Nėra vienetų
MOTERIŲ PRIVALOMAS verslas, skirtas tvarumui, saugai ir originalių bei nepaprastų dovanų ir žaislų kūrimui. TAVARAI GALIMA: 90 % perdirbtų medžiagų, atspausdinta augaliniais dažais. LINKSMUMAS BE EKRANO: Daugiau nei 25 metus „eeBoo“ kūrė naudingus, mokomuosius žaidimus ir užsiėmimus, kurie lavina pokalbį, bendravimą ir įgūdžių lavinimą kartu ugdo esminius įgūdžius. Pridedamos lengvai suprantamos instrukcijos. Kortelės yra 3,25 x 4,5 colio. Kortelės yra patvarios ir lengvai naudojamos. 5 metų ir vyresniems.
Age Range (Description) Adult
Brand EeBoo
Country of Origin China
Customer Reviews 4.6 4.6 out of 5 stars 11 ratings 4.6 out of 5 stars
Is Discontinued By Manufacturer No
Item model number EB-PCRBR2
Item Weight 5.2 ounces
Language English
Manufacturer eeBoo
Manufacturer recommended age 5 years and up
Material Cardboard
Number of Players 2+
Product Dimensions 3.25 x 1 x 4.5 inches
Release date March 1, 2021
Theme Educational

3.7

2 Review
5 Star
80
4 Star
0
3 Star
20
2 Star
0
1 Star
0

Parašykite savo atsiliepimą

Jūsų el. paštas nebus paskelbtas. Visi privalomi laukai pažymėti*

Scritto da: GeorgeMcVay
Continually read this to our grandchildren
This is an interactive book when the kids respond with the robot noises. Very funny. Use it every Sunday on SKYPE.
Scritto da: jensays
Five Stars
Love the graphics and new twist on old game. Great for strategy building, 6 year old loves it!

Susiję produktai

hot

Atraskite mūsų tarptautinį tinklą

Siunčiame į 28 šalis, daugiau nei 200 000 produktų. Sekite naujienas, užsiprenumeruokite naujienlaiškį.

Array